pondělí 30. května 2016

Radosti minulého týdne

Minulý týden jsem měla svátek a slavila jsem i své narozeniny a tak mám radost z věcí a kytiček, ktere jsem dostala.
Tento hrníček a tulipánky jsem dostala k jmeninám

Na narozeniny jsem dostala tuto srdíčkovou lucerničku, kterou už mám na balkóně :-)
A k tomu mou oblíbenou levanduli, která má rovněž už své místo .








Tak to byl ve zkratce můj minulý týden plný oslavování v podobě fotografií. Co se knížek týče, tak to nebyla žádná sláva. Začala jsem číst knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, ale v půlce knihy jsem to vzdala :-( A já se na tu knihu tak těšila. Možná se k ní někdy vrátím a dočtu ji. To už se mi dlouho nestalo, že jsem knihu nedočetla až do konce.
No a fotkami jsem začala, a tak také tento příspěvek ukončím fotkou už krásně rozkvetlých růží na mém balkóně.
Mějte se krásně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.