neděle 20. listopadu 2016

Taková normální sobota a nová kniha

 

 Říkala jsem si, že je na čase se kouknout po nějakých dárcích pro mé blízké a že rovnou koupím i balící papír, abych měla do zásoby. No a tak se stalo, že jdu v sobotu( jen tak náhodou ) :-) kolem knihkupectví, a tak jsem si říkala, že když už jsem tady, tak se můžu kouknout, co tam mají pěkného :-)
 No a samozřejmě, že tam měli spoustu pěkných knížek a já jsem si hned jednu nechala pěkně zabalit a odnesla jsem si ji domů. V tomto mém oblíbeném knihkupectví mají pěkné posezení, kde si můžete dát kávu nebo čaj, a tak jsem neodolala a objednala si capucino, mimochodem bylo výborné :-)
Na každém stole jsou vždy čerstvé květiny :-)
Můj nový knižní přírustek zabalený v motýlkovém papíře :-)


















Ale vy už jste určitě zvědaví, co se to skrývá v tom motýlkovém papíře, a tak vám to teď prozradím :-)
Je to tato nádherná knížka, kterou můžete znát pod názvem "Volání netvora. "


Její obálka mne dostala, no není nádherná ?




 Anotace ( z databazeknih ) :

Patrick Ness sa v románe Sedem minút po polnoci majstrovsky zhostil námetu zosnulej spisovateľky Siobhan Dowd a napísal úchvatný a dojemný príbeh o strate, o ranách osudu a najmä o sile, ktorú si vyžaduje život po smrti najbližších.

Dojímavý román o láske, o strate a o nádeji.

Conora trápia desivé sny - každú jednu noc, odkedy mamu v nemocnici sužujú liečebnými procedúrami, ktoré aj tak nezaberajú. Ale tento sen je iný. Keď sa dnes v noci Conor prebudí, v okne ho niekto čaká. Niekto starodávny. Niekto, koho neočakával. Netvor starší ako ľudstvo samo, ktorý Conorovi porozpráva tri príbehy o láske, o strate i o nádeji. Ale na oplátku chce od Conora počuť to, z čoho má najväčší strach: chce počuť pravdu. méně textu
Originální název:

A Monster Calls

Žánr:
Literatura světová, Pro děti a mládež, Příběhy
Rok vydání: , 1. vydání originálu: 2011
Počet stran:216

Toto vydání vyšlo zde v Nizozemí pod názvem " Sedm minut po půlnoci. " Já už jsem o knize kdysi slyšela, v kostce vím i o čem bude, ale sama jsem ještě Volání netvora nečetla, a tak se na ni moc těším.

 No a protože můj původní plán byl koupit si balící vánoční papír, tak i ten jsem nakonec koupila. A když jsem tak chodila mezi regály plnými vánočních ozdob, tak jsem si musela koupit i tento hrnek s vánočním motivem, plný čokoládových figurek :-)
 Už se moc těším, až si do něj udělám horkou čokoládu :-)

Tak to by bylo  vše o mé sobotě a nakupování. Napište mi, jestli jste četli knihu" Volání netvora" a jak se líbila vám. Těším se na vaše komentáře a přeji všem krásnou neděli :-)

10 komentářů:

  1. Volání netvora jsem ještě nečetla, ale má opravdu náádhernou obálku! :) A hrneček je naprosto parádní! :) Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Volání netvora mám doma, ale zatím čeká na přečtení. ovšem tato obálka je opravdu nádherná :) A hrneček je taky moc hezký, čokoládka z ní bude určitě chutnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se na knizku tesim a na cokoladu ke cteni take :-)Obalka se opravdu povedla :-)

      Vymazat
  3. V takovém podobném knihkupectví jsem pracovala a bylo to fajn... Kafíčko a knížky... ;) jinak krásné úlovky a boží balicí papír! Mavám, Saf.

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji moc Safi :-)Tak to muselo byt parada, prace mezi knihama a vuni kaficka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na knížku se moc těším. Ale holandština? Páni, palec nahoru :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na knihu se take moc tesim , snad se k ni brzy dostanu, urcite bych ji chtela precist jeste pred svatky :-)

      Vymazat
  6. Jé, nádhernější knížku sis snad koupit nemohla ♥ Je to moje velká srdcovka, má v sobě hodně hluboké poselství, přestože je psaná z dětského pohledu (možná právě proto je o to dojemnější).
    I hrneček je moc pěkný, musím si taky pořídit nějaký vánoční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na knihu tesim jeste vice :-)Chtela bych si ji precist nekdy v prosinci, krasny den Hani :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.