neděle 3. dubna 2016

Odpočinek o víkendu :-)

 

Celý týden jsem se cítila nějak rozlámaná a unavená, a tak jsem si řekla, že si o víkendu nějak odpočinu a dobiji potřebnou energii, abych příští týden mohla zase trošku norálně fungovat :-)

A tak jsem si naplánovala procházku a kreslení.Zajela jsem si na kole na farmu, kde kupujeme ovoce, zeleninu, pravý včelí med a tentokrát jsem tam jela pro výtečnou domácí marmeládu z červeného a černého rybízu.

Zde si na podzim jezdíme natrhat jablíčka, hrušky a švestky a zde si také kupuji výborné domácí marmelády.

 

 

 

 

 

Tato je z červeného a černého rybízu.

Tu jsem potřebovala na palačinky, na kterých jsme si pochutnali v sobotu.


A tady je výsledek mého vybarvování :-)

No a na procházce jsem  pořídila pár fotografii, bylo krásně a sluníčko se na mne usmívalo dnes celý den.


A dnes jsem měla chuť vařit něco rychlého a dobrého, tak jse se rozhodla pro slaný koláč z kuřičné mouky se špenátem a rajčatovou polévku s bazalkou a mozzarelou.


Dnes večer mám ještě v plánu pokračovat ve čtení knihy Barbary Woodové - Duhový had.
I když má u nás celý příští týden pršet , tak mi to nevadí, tento slunečný vikend jsem si užila jízdou na kole, kreslením a focením jarní přírody a co je hlavní, cítím se odpočatá tak, jak jsem měla v plánu.
Doufám, že i vy jste si užili pohodový  víkend :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.