sobota 2. dubna 2016

Cesta do knihovny

Dostala jsem chuť na nějaké české říkanky,  básničky  a tak jsem si objednala v knihovně hned 4 krásné kousky. Názvy těchto knih jsou Jaro, Léto, Podzim a Zima.
Český rok v pohádkách, písních, hrách a tancích, říkadlech a hádankách .
Autoři tohoto díla jsou Karel Plicka a František Volf a nádherné ilustrace jsou dílem
Karla Svolinského.
Už jsem si je prolistovala a moc se mi libí , obrázky v nich jsou opravdu nádherné.
Tak tady jsou ty 4 díly

, které mám
momentálně doma:-)

 

Jsou to vydání z roku 1950 , 1951,1953,1960.

 Pro tyto krásky jsem si musela zajet do univerzitní knihovny, která se nachází asi 30 minut od mého bydliště, a protože bylo krásně a hned zrána vykukovalo sluníčko, popadla jsem kolo a měla jsem u sebe i foťák a pořídila jsem tyto dvě fotky.


 Napište mi, jestli tyto knihy znáte, popřípadě jak se líbily vám.
Přeji vám pohodový víkend :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.