čtvrtek 15. září 2016

SUŠENKOVÁ  NÁLADA


domácí Koka sušenky


levandulové sušenky s kardamomem

                     
Minulý a tento týden jsem mělá náladu na pečení a tak jsem hledala na internetu nějaký nový recept a zaujaly mne hned dva. Jeden z nich je recept na Koka sušenky, který najdete na webu http://unasnakopecku.blogspot.com

 
A druhým kandidátem byly sušenky, které mne zaujaly jednou ze svých ingrediencí a tou je levandule. Recept na tyto vynikající sušenky najdete na tomto blogu www.vikendovepeceni.cz/




Oba dva recepty nejsou náročné a u nás měli opravdu úspěch.








 Moc jsme si pochutnali a určitě jsem je nepekla naposledy .Přeji všem krásný večer :-)

3 komentáře:

  1. Taky sleduji blog U nás na kopečku :) Receptů jsem zkoušela hned několik a vždycky měly úspěch!Ty druhé vypadají taky skvěle!

    PS: Psala jsem minule, tak zkusím ještě tady...kdyby nic, tak už o tom psát nebudu...pošleš mi na sebe nějaký kontakt? :) třeba ke mně na email: machyska@seznam.cz ...ráda bych ti něco poslala ;) krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Safi,dekuji:-)Uz jsem ti jednou email posilala na nejaky tvuj kontakt na tvem blogu, tak asi ti nic nedoslo, tak tentokrat ti to poslu na seznam, :-)

      Vymazat
  2. Fakt? No, tak to se na to podívám, kam to zmizelo..:O díííky :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.