sobota 17. září 2016

TAK ZASE PO ROCE SKVĚLÉ KNIŽNÍ VÁNOCE :-)


A to "vánoce" v podobě knižního festivalu.
Ani se mi nechce věřit, že už uběhnul rok od doby, co jsem naposledy navštívila tuto úžasnou akci. Dokonce mám doma ještě pořád několik nepřečtených knih právě odtud.
Tento rok bylo hodně knih a hodně lidí.Atmosféra byla skvělá a já jsem si to pěkně užila. A o cenách knih se nemá cenu více rozepisovat, ale uvedu jen příklad, že za jednu z knih jsem platila 4 eura a v knihkupectví bych dala 18. Takže chápete mé nadšení :-)
A těď už se prostřednictvím mých fotek, které jsem pořídila pouze telefonem (nechtělo se mi s sebou tahat velky foťák ), přeneste do haly, kde jsem 3 hodiny prohlížela a vybírala nové kousky, které najdou místečko v mé knihovničce :-)








 Mimo knih prodávají i pohlednice, hrnky, puzzle ,hobby potřeby a omalovánky :-)














Tak to by bylo pro dnešek vše a co jsem si pořídila za krásky, to už nechám na další příspěvek.
Přeji všem krásný víkend , zdraví vás Jana :-)

2 komentáře:

  1. Jééé, tak to vypadá na pěknou akcičku :) Hodiny mezi knihami... paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Letos to byla parada,taky ze jsem si odnesla s sebou domu asi 11 kousku :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.