čtvrtek 5. května 2016

Pryč z města

Tak jsme se po dlouhé době vydali na výlet na mé oblíbené místo k dlouhým procházkám. Bylo opravdu krásně a kdyby to nebylo od nás tak daleko, tak jsem tam snad každý den :-)
Tentokrát jsem se tam byla s manželem a dětmi jen tak projít, ale jindy tam jezdíme na celý den a užíváme si toho klidu a té nádherné přírody. Srnky tam chodí všude kolem vás, a když máte štěstí, setkáte se tváří v tvář i s liškou. Kvůli liškám jsem  zde, je to přírodní park Amsterdamse waterleidingduinen , začala jezdit, protože jsem si je chtěla nafotit ve volné přírodě. No a hned od první návštěvy jsem si to tady zamilovala.
Sama jsem si toto místo pojmenovala" liščí údolí" :-)
Tak tady je pár fotek z mé oázy klidu :-)













Tak snad se vám fotky z liščího údolí budou líbit. Na lišku jsme tentokrát štěstí neměli, tak snad příště. Těším se na všechny vaše komentáře a přeji vám krásný den :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.