pátek 11. března 2016

SMRT NA NILU

Tak se řadím k těm, které totálně odrovnala chřipka, a to doslova.
Už třetím dnem ležím, třesu se, teploty šplhají někdy až k čtyřicítce a nohy mne bolí tak, že se sotva dobelhám někde  jinde než ložnice.
První den jsem skoro vůbec nevěděla o světě, ale teď je mi"lépe" , i když stálé místo je postel u které mám pokaždé nějaký dobrý čajíček a knihu :-)
No ale jak už to tak bývá, když jste upoutáni na lůžko a máte k tomu po ruce skvělou knížku, tak ji máte přečtenou, ani nevíte jak.
I když u mne u knih od Agathy Christie nehraje roli to, že jsem nemocná a mimo spaní a čtení nedělám nic jiného.Jelikož její knihy když rozečtete, tak  čtete  a čtete.Prostě autorka umí čtenáře vtáhnout do děje.
K tomu jí úspěšně pomahá detektiv malé postavy s velkým knírem, kterého vám určitě představovat nemusím. Jeho jméno je Hercule Poirot a v tomto příběhu se těšil, že si užije dovolenou v Egyptě. Sice se do Egyptu vydal, ale dovolené si moc neužil, protože kde je Hercule Poirot, tam se vždy něco semele :-)
Já si knihu však užila se vším všudy. Bavily mne postavy plující na parníku, napjatá atmosféra a samotná zápletka byla díky našemu detektivovi tak zamotaná, že si říkáte, že už se z toho nevymotáte.
Vždy se snažím při čtení detektivek mít nějaký tip, vetšinou jsem na špané cestě, ale u tohoto příběhu jsem se tak nějak trefila už před půlkou knihy, ale stejně mne na konci Agatha Christie překvapila. A to je jeden z důvodů, proč její knihy čtu ráda.

Pokud se chcete podívat do Egypta ve společnosti Hercula Poirota, máte rádi romantické příběhy a vyšetřování, tak je tato kniha správnou volbou :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.