středa 16. března 2016

Jaro už je za dveřmi :-)

Tak už je mi lépe, i když ne zrovna tak, jak bych bych potřebovala, ale to nevadí.

Dnes na mne za okny vesele pokukovalo sluníčko, a tak jsem si svou polední kávu vypila na balkoně.























 Ty sluneční paprsky mi dodaly trochu energie.No a poupátko, které jsem zahlédla na balkóně na rostlince, kterou jsem si koupila minulý rok, mi vykouzlilo úsměv na tváři.

Hned je člověku tak nějak  lépe.No a protože nejen jaro, ale i velikonoce jsou za dveřmi, tak jsem si doma do vázy dala  větvičky třěšně a na ty o víkendu pověsím velikonoční ozdůbky.



 No a protože jsem měla jarní náladu, šáhla jsem po knížce s názvem Motýlí ostrov.









Kolik motýlků v ní bude, nebo nebude, se dozvíte až z mé recenze :-)
Všem vám přeji hezký vstup do jara :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.