neděle 21. února 2016

Sobotní cesta do Německa.

Cestou jsem si musela koupit kafe.
Včera dopoledne jsme s manželem a dětmi vyrazili na nákupy do německeho města Kleve. Od nás je to asi hodinku autem a jezdíme tam tak jednou za měsíc.
Já a má dcera velmi rády zavítáme do drogerie DM no a pak máme oblíbené obchody Real a Kaufland, poněvadž ani DM ani dva zmíněné obchody u nás v Nizozemí nemáme.
No a já jsem si nutně potřebovala koupit krém na ruce, který u mne mizí v zimním období velice rychle a právě ten z DM od baley je můj oblíbený, ale však to znáte určitě sami, jdete pro krém a zjistíte, že "potřebujete" i další věci":-)
A tak jsem vám vyfotila aspoň ty mé kosmetické nákupy, jelikož dcera si ty své už uklidila.
No a v Kauflandu jsme udělali potřebný nákup, ale koupila jsem pro mou kolegyni dvě flašky sektu a musela jsem si je vyfotit, protože se mi líbí ty nálepky.Snad z nich bude mít radost.

Vraceli jsme se kolem 19 hod a já jsem si při zpáteční cestě četla knihu od Barbary Erskin Dům ozvěn, která se mi moc líbí. Celodenní výlet se nám vydařil, jen škoda, že nám nepřálo počasí, celou cestu strašně pršelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.