sobota 30. ledna 2016

Sladké pokušení


Při pohledu na fotografii vám asi název této knihy nebude potřeba.
Ano je to Čokoláda, kterou napsala Joanne Harris.
Dnes jsem si šla do knihkupectví pro mou objednávku a tou je druhý díl Krysařovy střevíce.No a tak jsem si řekla, že tady napíšu nejdřív něco o čokoládě.
Jak bych asi tak nejvýstižněji popsala zážitek z této knížky ?
Možná bych to mohla shrnout dvěma slovy a to "sladké čtení " a to do slova.
První den při čtení tohoto příběhu jsem zjistila, že nemám doma ani kousek čokolády, ale druhým dnem jsem vše napravila a hned se četlo lépe.
Takže doporučuji před tím, než se pustíte do čteni této knižky, určitě nakoupit nějaké ty zásoby váši oblíbené čokolády.
Tento příběh vás zavede do malé francouzské vesnice, kde se znenadání objeví
Vianne Rocherová se svou dcerkou a troufne si přímo naproti kostela otevřít svůj malý obchůdek se samými čokoládovými dobrotami.
Vesničané se do krámku zpočátku nehrnou, ale později si přece jen najdou cestičku. Kdo by take odolal čokoládovému pokušení, že ano.A Vianne má jednu takovou vlastnost, že na každém návštěvníkovi pozná, kterou sladkostí ho může potěšit.
Takže milovníci čokolády pusťte se s chutí do čtení, čeká na vás úžasný příběh.
Já osobně jsem si knihu vychutnala a ne jen knihu, i všechna ta nakoupená čokoláda záhadným způsobem zmizela stejně rychle jako jsem rychle měla tento
přiběh přečtený. A už se moc těším na jeho pokračování
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.