úterý 26. ledna 2016

Muž z ostrova Lewis

Mám za sebou neuvěřitelný zážitek a to už podruhé, pro mne z tak tajemného ostrova Lewis. Po přečtení knihy Muž z ostrova Lewis jsem opět nadšená stylem autora a celým příběhem, který jsem prožívala společně s hlavními hrdiny. Prožívala jsem ho tak intenzivně, že mi připadalo, že jsem přímo na ostrově a z povzdálí potají sleduji lidi, kteří zde žijí a kteří jsou zapleteni do případu vraždy.Všude kam se pohnete, vám připadá, že máte pod nohama rašeniliště.Atmosféra této knihy je úžasná a díky Panu spisovateli, se ztratíte v příběhu plném záhad a napětí.
Napište mi prosím do komentářů, jestli jste i vy po dočtení této skvělé detektivky měly podobné pocity.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.