neděle 21. srpna 2016

Park a zahrada v městě Kleve v Německu

  Jak už jsem psala v některém z mých předchozích článků, tak občas si zajedeme s rodinkou do Německa na nákupy, ale nejezdíme tam jen nakupovat, ale v létě zde rádi navštívíme krásnou zahradu a park a v zimě jsou zde v parku vánoční trhy, které si také nikdy nenecháme ujít.
(zdroj :kleve-tourismus.de )   Historická zahrada se v Kleve rozprostirá již od roku 1660.Koncem dvacátého století, byla obnovena. 




















Ráno po probuzení, jsem ještě zastihla vyfotit měsíc , který se už chtěl schovat za panelák :-)

Po cestě jsem dostala chuť na něco dobrého , a tak jsme si koupila ledovou kávu mocca

No a po návštěvě drogerie DM, která u nás v Nizozemí není a právě proto jí tak ráda navštěvuji, jsme se šli projít do parku z kterého mám pro vás fotky :








Beruška mi dělala modelku :-)




Moc ráda fotím pavučiny:-)

Přidat popisek




Procházku parkem jsme si moc užili a vám se snad fotky líbily.
Přeji všem krásnou neděli a příjemný zbytek léta :-D

8 komentářů:

  1. taky jsem videla ten obri mesic, a jak zaril... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo mela jsem radost, ze jsem ho rano zastihla,bylo to krasne probuzeni :-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky, Jani :) Věřím, že jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Sarko,takoveto prochazky prirodou a foceni mi dodavaji trochu te pozitivni energie :-)

      Vymazat
    2. Mám to také tak. A někdy člověk nemusí jet třeba ani nikam daleko :)

      Vymazat
  3. Parádní park... Musím si ho najít na mapě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní park... Musím si ho najít na mapě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, je tam krasne,na mape je to blizko hranic s Holandskem . Na Holandske strane je z vetsich mest Nijmegen a mesto Kleve je nemecky na mape jako Kleef. Dalsi mesta blizko jsou treba Goch, Emmerik. Snad jsem ti trochu pomohla :-)Hodne se do techto zahrad chodi fotit svatebcane :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.