úterý 29. března 2016

 Co jsem četla o velikonočním víkendu ?


Tak nakonec jsem přes velikonoční svátky přečetla ne jednu , ale hned dvě knížky:-)
Tou první byla útlá knížečka od Bohumila Hrabala Příliš hlučná samota, ve které se seznámíme s obyčejným človíčkem Haňťou, který 35 let pracuje ve sběrně surovin u lisu, který má v plánu odkoupit, až půjde do důchodu.
Haňťa miluje knihy, které zachraňuje před zničením a nosí si je domů.
Tato knížečka donutí člověka zamyslet se nad životem.
Po dočtení tohoto  smutného příběhu jsem si potřebovala zvednout náladu, a tak jsem šáhla po dalším detektivním příběhu od Agathy Christie a to po Dům na úsklalí a udělala jsem dobře. Hercule Poirot se tentokrát nachází ve vyhlášeném letovisku, kde si chce užít zaslouženého odpočinku, ale začnou se tam dít podivné věci a tak si náš detektiv moc klidu neužije.
Ač jsem se opravdu snažila při čtení přijít na to, kdo je pachatelem a jaký měl motiv, tak jsem na to stejně nepřišla a konec mne opravdu překvapil. Skvěle vymyšleno,skvěle napsáno :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.