neděle 28. února 2016

 Úlovky z knižního festivalu.


Tak jak jsem vám slíbila v minulém příspěvku, tak vám dnes ukážu, co jsem si koupila na knižním trhu =)
Celkem jsem si odnesla 5 knih, jeden kalendář na rok 2016, jednu pohlednici a jednu magnetickou záložku.
A teď pěkně jedno po druhém :

Motýlí ostrov-Corina Bomann

 

Lovec očí - Sebastian Fitzek

Nehoda - Danielle steel

The string diaries - Stephen Lloyd Jones

 

 

Eragon: Průvodce po Alagaësii - Christopher Paolini 

Z této  knihy mám obzvlášť velkou radost, jednak  protože je nádherná a za druhé ta cena, to je opravdu zdarma za 2 eura 50 centů ???
Jen se podívejte, jak je nádherná vevnitř.












Tady roztomilá magnetická záložka
Tady pohlednice :-)  :-)  :-)

A tento kalendář jsem tam dostala zdarma :-)
Na všechny knihy se moc těším! Napište mi, jestli jste některou z nich četli  a jestli ano, tak jak se vám líbila. Přeji vám krásný zbytek neděle :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.