neděle 7. února 2016



Ranní čtení s kávou


Většinou v sobotu a neděli praktikuji ranní čtení, ještě v pyžamu a zabalená do deky či v županu a k tomu šálek čerstvě namleté kávy. Ten pocit, že nemusím brzo vstávat, jelikož nemusím do práce a všichni doma ještě spí, si plně vychutnávám.
Přes týden si ráno kávu dám jen zřídka, piju totiž při snídani čaj a ke kávě se dostanu až v práci a ke knize většinou vůbec.Knihy čtu během týdne až pozdě odpoledne a mnohokrát až večer.Dnes jsem popadla knihu Krysařovy střevíce, druhý díl čokolády, takže jsem si dala ke kávě i čokoládovou pralinku a mimořádně si užívala těch pár desítek stran, které jsem si přečetla. A i když jsem teprve na začátku knihy, tak už teď vím, že se mi bude líbit, stejně jako první díl.Knihu čtu v nizozemštině a kniha má moc pěknou obálku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.