úterý 23. února 2016

Nová kniha,focení ve městě a jaro se blíží


Dnes jsem dočetla skvělou knihu od Barbary Erskine Dům ozvěn, a tak jsem si řekla, že si skočím do antikvariátu pro nějakou knihu na čtení, i když i doma se nachází pár těch které čekají, až na ně příijde řada,ale už jsem tam dlouho nezavítala a mimo to svítilo sluníčko, a tak jsem popadla foťák a hurá ven.
Nakonec jsem si vybrala knihu od Nicci French -
Bezpečný dům. A pak jsem se vydala, celá šťastná, že jsem si vybrala něco na čtení do města a nafotila pár fotek, snad se vám budou líbit. Na některých z nich dokonce má nová kniha pózuje:-)















Procházka se vydařila a doma jsem si dala kafíčko a k tomu čokoládovou pralinku v podobě bílého beranka.Všem vám přeji krásný zbytek dne:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.