středa 13. ledna 2016

Pocity Pocity

Pocity prožívá každý z nás. Já se pokusím vyjádřit mé pocity při čtení knih.
Co vlastně člověk při čtení knížek cítí ?
Je to strach ? Radost ? Napětí ? Bolest ?
Právě knihy nám nabízejí široký výběr těchto pocitů. A to je na nich tak ůžasné, že už při výběru knihy, se můžeme připravit a těšit se na nějaký zážitek a nějaký pocit, který v nás obsah knihy vyvolá.
Já osobně prožívám čtení velmi intenzivně a kolikrát se mi stane, že se přistihnu usmívat se, ba dokonce někdy můj smích vydává i zvuky. Tento pocit patří k těm příjemnějším. Pak jsou tu chvíle, kdy mám potřebu někoho z hrdinů utěšovat, pohladit, pomoci či dokonce zachránit. A pak proživám i pocity, kdy jsem si jistá, že i když si přeji sebevíc, aby příběh skončíl dobře, tak mi najednou stékají po tvářích slzy.Ale nevadí, protože i tento pocit dodavá knize své kouzlo.
A někdy mám po dočtení pocit, že bych měla v životě něco změnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.